Kundservice här hej!

Oavsett om du redan är kund hos oss eller bara funderar på att bli - tveka inte att ta kontakt med oss.

Telefonservice Jakobstad: må-fre kl 10-15 

Tel: (06) 781 5300

Köpmansgatan 10, 68600 Jakobstad

E-post: herrfors@katterno.fi

Felanmälan 24h


Telefonservice Ylivieska: må-fre kl 10-15

Tel: (08) 411 0400

Torikuja 3, 84100 Ylivieska

E-post: laskutus.yka@katterno.fi

Felanmälan 24h 

 

Rekry
27.6.2023

Nu söker vi en regionnätschef

Läs mer
Årsberättelse
16.5.2023

Katternökoncernens bokslut 2022

Läs mer
Rekry
5.4.2023

Vill du leda teamet som värnar om Finlands nöjdaste elkunder? Sök jobbet som Herrfors kundbetjäningschef!

Läs mer
Rekry
27.3.2023

Vill du bli en del av vårt energiska arbetsteam? Vi söker en fjärrvärmemontör för en tillsvidareanställning.

Läs mer
Rekry
17.3.2023

Nu rekryterar vi en linjemontör till Jakobstad

Läs mer
Kundmeddelande
24.2.2023

Övergå till e-faktura – vinn en träningsklocka!

Läs mer

Inga lediga tjänster för tillfället, men du kan ändå skicka in en öppen ansökan!

Herrfors Nät-Verkkos bästa tips vid ett elavbrott

Vad borde man göra vid elavbrott och hur kan man vara förberedd? Här kan du bekanta dig med Herrfors Nät-Verkkos instruktioner - oavsett om det är ett distributionsfel som uppstått i elnätet eller ett strömavbrott orsakat av elbrist.


Elavbrott - vad ska man göra ›
Avbrottskarta ›
Kontakta oss ›
SMS-tjänst för avbrott ›
Driftsmeddelanden ›
Frågor och svar om elbrist
 ›

Ska du bygga hus?

Kontakta oss genast du behöver en elanslutning. Från det att du beställt en elanslutning tar det oftast 4–12 veckor innan du är ansluten så se till att du beställer i god tid.

 

Mer information om elanslutning