Kundservice här hej!
Oavsett om du redan är kund hos oss eller bara funderar på att bli - tveka inte att ta kontakt med oss.
Vår kundbetjäning har stängt följande dagar: 24.11, 6.12, 13.12, 25-26.12 och 1.1.
Telefonservice Jakobstad: må-fre kl 10-15
Tel: (06) 781 5300
Köpmansgatan 10, 68600 Jakobstad
E-post: herrfors@katterno.fi
Telefonservice Ylivieska: må-fre kl 10-15
Tel: (08) 411 0400
Torikuja 3, 84100 Ylivieska
E-post: laskutus.yka@katterno.fi

Rekry
Årsberättelse
Rekry
Vill du leda teamet som värnar om Finlands nöjdaste elkunder? Sök jobbet som Herrfors kundbetjäningschef!
Läs merRekry
Vill du bli en del av vårt energiska arbetsteam? Vi söker en fjärrvärmemontör för en tillsvidareanställning.
Läs merRekry
Kundmeddelande
Inga lediga tjänster för tillfället, men du kan ändå skicka in en öppen ansökan!
Herrfors Nät-Verkkos bästa tips vid ett elavbrott
Vad borde man göra vid elavbrott och hur kan man vara förberedd? Här kan du bekanta dig med Herrfors Nät-Verkkos instruktioner - oavsett om det är ett distributionsfel som uppstått i elnätet eller ett strömavbrott orsakat av elbrist.
Elavbrott - vad ska man göra ›
Avbrottskarta ›
Kontakta oss ›
SMS-tjänst för avbrott ›
Driftsmeddelanden ›
Frågor och svar om elbrist ›


Ska du bygga hus?
Kontakta oss genast du behöver en elanslutning. Från det att du beställt en elanslutning tar det oftast 4–12 veckor innan du är ansluten så se till att du beställer i god tid.