Kundmeddelande
Som kund får du framöver viktiga kundmeddelanden som SMS och e-post
Vi utvecklar Herrfors Nät-Verkkos och Herrfors kundkommunikation för både planerade och oplanerade elavbrott samt för avbrott i fjärrvärmeleveransen
Under de kommande dagarna kommer vi att uppdatera Herrfors Nät-Verkkos elnätskunders samt Herrfors fjärrvärmekunders telefonnummer för vår avbrottstjänst. Genom uppdateringen aktiveras tjänsten för alla de kunder som ännu inte har tagit tjänsten i bruk och vars telefonnummer är registrerade i vårt kundinformationssystem.
Via tjänsten kommer vi att sända SMS i avbrottssituationer mellan kl 07-22. Tjänsten är helt avgiftsfri för kunden. Ifall du inte vill motta meddelanden, eller vill aktivera tjänsten för att få SMS dygnet runt, kan du sända e-post gällande detta till adressen herrfors@katterno.fi.
Du kan läsa mer om tjänsten eller uppdatera mottagningstiden på vår hemsida https://www.herrfors.fi/sv/avbrottstjaenst/.
E-post som stöd för viktig kundkommunikation
På elmarknaden händer det exceptionellt mycket, därav är det enligt oss och våra kunder viktigare än någonsin tidigare med en aktuell och tillgänglig kundkommunikation. För att kunna svara på de förändrade kommunikationsbehoven, kommer du som vår kund att motta de viktigaste och mest aktuella kundmeddelanden även som e-post framöver. Du kan få e-post både som Herrfors och Herrfors Nät-Verkkos kund, enligt kommunikationsämne, högst en gång per månad.
Ifall du vill säkerställa att vår kommunikation når dig, kan du sända ditt telefonnummer och din e-postadress till oss på adressen herrfors@katterno.fi.
Relaterade nyheter
Kundmeddelande
Med nya Herrfors-appen sparar du el, miljö och utgifter
Läs merKundmeddelande
Övergå till e-faktura – vinn en sladdlös dammsugare!
Läs merKundmeddelande
Välkommen att fira Kaukonpäivä med oss i Ylivieska 1.3.2024!
Läs merKundmeddelande
Frågor och svar om elbrist
Läs merKundmeddelande
Övergå till e-faktura – vinn en träningsklocka!
Läs merKundmeddelande
Så kan vi undvika en energikris - Roger Holm och Kristian Finell reder ut begreppen
Läs merKundmeddelande
Genom att aktivera vår SMS-tjänst får du avbrottsinformationen rakt i mobilen
Läs merKundmeddelande
Vilseledande telefonförsäljning på Herrfors område
Läs merKundmeddelande
Några av våra kunder har fått felaktigt två fakturor under början av juli
Läs mer