7.7.2022
Osa asiakkaistamme on virheellisesti saanut kaksi laskua heinäkuun aikana
Palveluntarjoajan ongelmatilanteen takia noin 140 asiakastamme on saanut virheellisesti saman laskun kahteen kertaan heinäkuun alussa. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan saapuneet laskut, ja vertaamaan niitä toisiinsa. Mikäli laskunumerot ovat identtisiä, ei laskua tarvitse maksaa toista kertaa. Mikäli kuitenkin olet ehtinyt jo maksaa molemmat laskut, hyvitämme maksetun summan seuraavalla laskulla. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.
Aiheeseen liittyviä uutisia
Asiakastiedote
Siirry e-laskuun – voita urheilukello!
Lue lisääAsiakastiedote
Asiakkaanamme saat jatkossa tärkeitä asiakastiedotteita tekstiviestien ja sähköpostin välityksellä
Lue lisääAsiakastiedote
Näin voimme välttää energiakriisin - Roger Holm ja Kristian Finell selittävät käsitteitä
Lue lisää