Asiakaspalvelu
Olitpa sitten tekemässä sähkösopimusta, muuttamassa uuteen kotiin tai haluat seurata energiankulutustasi – Herrforsin asiakaspalvelu auttaa. Löydät tältä sivulta vastauksia yleisimpiin kysymyksiin, pääsyn sähköisiin palveluihimme sekä suorat yhteystiedot. Chat-asiakaspalvelijamme Elli neuvoo sinut oikeaan paikkaan vuorokauden ympäri.

Kysy apua Elliltä
Valitse mitä aiheesi koskee
Kirjaudut omilla pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella OmaHerrforsiin.
OmaHerrforsissa voit tarkastella kulutustietoja, laskuja, sopimuksia ja päivittää omia tietojasi.
Kulutustiedot päivittyvät lähes reaaliaikaisesti tai vähintään päivittäin.
Voit päivittää puhelinnumerosi, sähköpostisi ja kieliasetukset OmaHerrfors-palvelussa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Kyllä, voit lisätä valtuutetun henkilön asiakastietoihisi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Asiakassuhde päättyy automaattisesti, kun kaikki sopimukset ja maksut on päätetty.
Kyllä, asiakkaalla on vastuu ilmoittaa uusi posti/-laskutusosoitteensa tai sähköposti meille, sen muuttuessa.
Voit tarkastella kulutustietoja OmaHerrfors-verkkopalvelussa.
Jos epäilet mittarivikaa, ota yhteyttä paikalliseen verkkoyhtiöösi, joka vastaa mittalaitteista ja niiden toiminnasta.
Löydät voimassa olevan verkkopalveluhinnastomme täältä.
Kaikki hinnastomme löydät Hinnastot-sivultamme.
Ohjeita mittarin asennusta koskien löydät täältä.
Ensisijaisesti tarkista onko kyseessä yleinen häiriö (linkki). Me toimitamme sähköä, mutta verkkoyhtiö vastaa jakelusta. Sähköntoimitus voi olla keskeytetty myös maksamattomien laskujen takia.
Ajankohtaiset viat ja huoltotyöt näet verkkoyhtiösi verkkosivuilta.
Pitkistä katkoksista voi syntyä lakisääteinen vakiokorvaus.
Kyllä, voit tilata ilmoitukset täältä.
Löydät kaikki laskut ja tiedon niiden maksutilanteesta asiakasportaalista OmaHerrfors.
E-laskun voi tilata omasta verkkopankista. Voit myös pyytää asiakaspalveluamme lähettämään pyynnön verkkopankkiisi.
Toiselta sähköntoimittajalta saamasi laskut liittyvät käyttämääsi sähkömäärään. Herrfors Nät-Verkolta saat laskut sähkönsiirrosta eli siitä että sähkö kuljetetaan sähköverkon kautta asunnollesi. Herrfors lähettää laskun, koska se omistaa asuinalueesi sähköverkon. Sähkönsiirrosta laskuttaa aina asuinalueen verkon omistava sähkönjakeluyhtiö.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Tarvitsetko henkilökohtaista apua? Jos et löydä vastausta, asiakaspalvelumme auttaa mielellään puhelimitse, sähköpostitse tai paikan päällä.
Asiakaspalvelu
Aukioloajat: ma-pe 10-15
Häiriöilmoitukset
Aukioloajat: 24/7