Asiakaspalvelu täällä hei!

Huolimatta siitä oletko jo asiakkaamme tai harkitsetko sitä — älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.

Puhelinpalvelu Pietarsaari: ma-pe klo 10-15 

Puh: (06) 781 5300

Kauppiaankatu 10, 68600 Pietarsaari

Sähköposti: herrfors@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h


Puhelinpalvelu Ylivieska: ma-pe klo 10-15

Puh: (08) 411 0400

Tulolantie 21, 84100 Ylivieska

Sähköposti: laskutus.yka@katterno.fi

Vikailmoitukset 24h

 

Usein kysyttyä

Vinkit sähkölaskun lukemiseen löydät täältä. Lue lisää aiheesta "Miten luen sähkölaskuani"

Toiselta sähköntoimittajalta saamasi laskut liittyvät käyttämääsi sähkömäärään. Herrforsilta saat laskut sähkönsiirrosta eli siitä että sähkö kuljetetaan sähköverkon kautta asunnollesi. Herrfors lähettää laskun, koska se omistaa asuinalueesi sähköverkon. Sähkönsiirrosta laskuttaa aina asuinalueen verkon omistava sähkönjakeluyhtiö.

Voit, jos vuosikulutuksesi on yli 6 000 kilowattituntia, tai jos valitset laskutustavaksi e-laskun.

Ota yhteyttä laskutukseen, puh. (06) 781 5312 (Pietarsaari) / (08) 411 0401 (Ylivieska)
Sähköposti: herrfors@katterno.fi

Kaikkien sähköyhtiöiden, jotka myyvät esimerkiksi tuulivoimasähköä, on lain mukaan voitava osoittaa, että yhtiö tosiasiassa on tuottanut tai hankkinut kyseistä sähköä saman määrän kuin on sitä myynytkin. Sen vuoksi saat kerran vuodessa laskusi erittelyosassa katsauksen siitä, miten Herrforsin myymä sähkö on tuotettu.

Jos siirrät liittymän ylläpitoon, sinulle ei enää toimiteta sen kautta sähköä, mutta liittymä on edelleen voimassa. Maksat siis edelleen liittymän perusmaksua ja voit halutessasi ottaa liittymän helposti takaisin käyttöön kytkentämaksua vastaan.

Jos irtisanot liittymissopimuksen ja haluat myöhemmin ottaa liittymän uudelleen käyttöön, siitä täytyy tehdä uusi sopimus. 

Lue lisää täältä.

Parhaat vinkkimme kaukolämpölaskun lukemiseen löydät sivulta "Miten luen kaukolämpölaskuani".

Ei. Uuteen käyttöpaikkaan tehdään aina uusi sähkönmyyntisopimus. Määräaikainen sopimus päättyy siis, kun asunnosta muutetaan pois.

Kyllä, asiakkaalla on vastuu ilmoittaa uusi posti/-laskutusosoitteensa meille, sen muuttuessa.

Dokumenttiarkisto

Täältä löydät kaikki Herrfors ja Herrfors Nät-Verkon dokumentit. Mikäli et löydä etsimääsi, älä epäröi ottaa yhteyttä.

Uutinen
24.11.2022

Herrforsilla on Suomen tyytyväisimmät sähköasiakkaat

Lue lisää
Uutinen
20.11.2022

Herrfors Nät-Verkko uusii sähkömittareita Pietarsaaren seudulla

Lue lisää
Asiakastiedote
18.11.2022

Näin voimme välttää energiakriisin - Roger Holm ja Kristian Finell selittävät käsitteitä

Lue lisää
Rekry
17.11.2022

Tervetuloa hakemaan töihin Herrforsin henkilöstöpäälliköksi!

Lue lisää
Asiakastiedote
3.11.2022

Kysymyksiä ja vastauksia koskien sähköpulaa

Lue lisää
Rekry
7.10.2022

Tervetuloa hakemaan töihin Herrfors Nät-Verkon tekniseksi asiakkuuspäälliköksi!

Lue lisää

Online-palvelut

Hoida sähköasiat nopeasti ja helposti ja sinulle sopivana ajankohtana. Online-palveluidemme avulla voit seurata muun muassa sähkönhinnan kehitystä ja sähkön- tai lämmönkulutustasi. 

 

Herrfors 24/7 -mobiilisovellus >

Seuraa spothintaa >

Tee muuttoilmoitus >

Tarkkaile oma sähkönkulutustasi >

Tarkkaile oma lämmönkulutustasi >

Häiriökartta >

Käyttökatkospalvelu / Tekstiviestipalvelu >

Sähkösopimuksen peruuttamisoikeus ja sopimuserimielisyydet >

Anna palautetta

Haluatko kertoa missä onnistuimme tai mitä meidän tulisi kehittää? Lähetä terveisesi ja olemme sinuun yhteydessä niin halutessasi.

 

Anna palautetta