Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Siirry sisältöön

Perjantaina 26.9. asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti avoinna klo 12.30-15.00.

Herrfors alan kestävin sähköyhtiö asiakkaiden mielestä

Herrfors alan kestävin sähköyhtiö asiakkaiden mielestä

Vuoden 2022 EPSI Ratingin asiakastyytyväisyystutkimuksen ensimmäisen sijan lisäksi, sijoittui Herrfors ensimmäiselle sijalle myös sähkön vähittäismyynnin toimialalla mitatussa kestävyysindeksitutkimuksessa.

Toimialalla vuonna 2022 mitattu kestävyysindeksi on 64,8 indeksipistettä. Asteikolla 0-60 edustaa tyytymättömyyttä, 60-75 tyytyväisyyttä ja yli 75 erittäin korkeaa tyytyväisyyttä. Herrfors sai kestävyysindeksin rankingin ensimmäisen sijan huomattavalla ylivoimalla, 73,1 indeksipisteellä.

EPSI Rating mittasi kestävän kehityksen indeksiä vuodelta 2022 kysymyksillä, jotka käsittelevät kestävän kehityksen kolmea ulottuvuutta; sosiaalista, yhteiskunnallista ja ympäristöllistä. Erityisesti kestävyyden ympäristöllinen ulottuvuus on sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden mielestä olennainen osa energia-alan toimintaa. Energia-alan tutkimuksiin haastateltiin yhteensä yli 5 800 yksityis- ja yritysasiakasta Suomessa.