Palvelukäynti
Tarjoamme asiakkaillemme sähkönkäyttöpaikkaan liittyviä palvelukäyntejä, jotka voidaan tilata helposti sähköisellä lomakkeella. Palvelukäynnin yhteydessä voimme hoitaa esimerkiksi sinetöinnin, jännitekatkon tai mittarin tarkastuksen.
Kaikki alla mainitut työt laskutetaan palveluhinnaston mukaisesti.


Palvelukäynnin tilaaminen
Voit tilata palvelukäynnin helposti sähköisellä tilauslomakkeella tai valtuuttaa urakoitsijan tekemään sen puolestanne.
Huom! Tilaus tulee tehdä vähintään 5 arkipäivää ennen toivottua ajankohtaa. Kiireellisissä tapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä puhelimitse.
Sinetöinti
Sinetöinti varmistaa mittalaitteiden turvallisuuden ja estää luvattomat muutokset. Se on ajankohtainen esimerkiksi sähkötöiden, mittarin vaihdon tai sinettien rikkoutumisen jälkeen.
Sisältö:
- Sinetöintien uusiminen tai tarkistus.
- Mittalaitteen silmämääräinen tarkastus.
Jännitekatko asiakkaan pyynnöstä
Tarvitaan mm. sähköasennusten ajaksi, jotta työ voidaan suorittaa turvallisesti.
Sisältö:
- Sähköjen katkaisu ja/tai palautus meidän asentajamme toimesta sovittuna aikana.
Mittarin tarkastus
Tilattavissa, jos epäilet mittarivikaa, mittarin näyttö ei toimi tai halutaan tarkistaa mittarin oikeellisuus.
Mitä tarkastus sisältää:
- Mittarin tekninen toimivuustarkistus.
- Tarvittaessa mittarin vaihtaminen tai lähettäminen testaukseen.
- Tarkastuksesta laaditaan pöytäkirja.
Huom! Jos mittari todetaan toimivaksi, perimme hinnaston mukaisen tarkastusmaksun. Mikäli mittarissa on vika, tarkastus on maksuton.
Muistettavaa
- Palvelukäyntiä varten mittalaitteelle tulee olla esteetön pääsy.
- Asiakkaan tai sähköurakoitsijan on oltava tarvittaessa paikalla.
- Käynnistä peritään maksu hinnaston mukaan: Katso hinnasto ›