Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Siirry sisältöön

Perjantaina 26.9. asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti avoinna klo 12.30-15.00.

Haluatko palvella Suomen tyytyväisimpiä sähköasiakkaita? Etsimme asiakasneuvojaa Ylivieskaan

 

Tervetuloa hakemaan töihin Herrforsille asiakasneuvojaksi! Odotamme innolla hakemustasi 12. helmikuuta mennessä.

Herrforsin asiakasneuvojana et koe tylsää päivää konttorilla, vaihtelevat työtehtävät yhdistettynä energisiin työtovereihin sekä maan parhaisiin asiakkaisiin pitävät sinut hereillä ja varpaillasi työpäivän aikana. Viihtyäksesi meillä on tärkeää, että olet halukas oppimaan uusia asioita ja tunnet olosi mukavaksi työympäristössä, jossa useat asiat tapahtuvat rinnakkain.

Herrfors toimittaa asiakkaiden tarvitsevaa energiaa ja lämpöä ympäristöystävällisesti ja kilpailukykyiseen hintaan. Herrforsin asiakaspalvelutiimissä työskentelee tällä hetkellä 12 työntekijää kahdessa eri toimipaikassa. Haemme nyt Ylivieskaan asiakasneuvojaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

 

Työtehtävät

Asiakasneuvojana palvelet asiakkaitamme puhelimitse, sähköpostitse, kasvotusten ja chatin kautta. Osallistut myös tarpeen tullen eri tapahtumiin ja messuille. Työtehtäviin kuuluu myös back-office-tehtäviä: meillä on monipuoliset tehtävänkuvat, ja tylsää ei työssä tule. Asiakasneuvojan roolissa vastaat asiakkaidemme kysymyksiin, markkinoit ja kerrot asiakkaille tuotteistamme, päivität asiakastietojamme ja hallinnoit sähkösopimuksia. Lopullinen työnkuva määräytyy koulutustaustan, aikaisemman työkokemuksen ja persoonan perusteella.

 

Kuka sinä olet

Toivomme, että olet asiakaspalveluhenkinen joukkuepelaaja hyvillä vuorovaikutustaidoilla ja positiivisella asenteella varustettuna. Saat energiaa onnistumisista ja haluat kehittää omaa osaamistasi ympäristössä, joka muuttuu nopeasti. Jos olet kiinnostunut haasteista ja haluat tehdä töitä aktiivisessa organisaatiossa, tule meille töihin!

Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsi katsotaan eduksi.  

 

Koulutuksesi – Merkitykselliset kokemukset

Sinulla on

  • Sopiva kaupallinen koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi)
  • Kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja oikea halu kehittyä asiakaspalvelun ammattilaiseksi
  • Kykyä oppia uutta ja kannat vastuun oman työsi jäljestä
  • Helppoa käyttää ja oppia nykyaikaisia tietojärjestelmiä

 

Tarjoamme sinulle

  • Kiinnostavan ja haastavan työn kehittyvässä ympäristössä
  • Kilpailukykyiset työsuhde-edut
  • Mukavan työympäristön
  • Humoristiset työkaverit
  • Hyvät kehittymismahdollisuudet

 

Lisätietoja

Team Leader Katri Lehtola, katri.lehtola@katterno.fi 


Hakemuksesi

  • Haluamme viimeistään 12.2.2023, herrfors.fi/rekry. Paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä, joten jätä hakemuksesi mahdollisimman nopeasti. 

 

Linkki hakemukseen